lördag 17 november 2012

Bara fint!

Tänkte bara meddela det för alla som av någon anledning skulle undra. Jag mår bara fint nu, efter att ha varit däckad i två dagar. Jag vet inte vad det var som drabbade mig, och den nöten kommer jag nog inte knäcka heller. Men varför ska jag ens ge mig på att försöka. Då finns det andra nötter att knäcka. Om jag lyckas med det vet jag inte heller, men nu lämnar jag dessa dagar åt sidan, vilket inte är svårt då de redan har passerat. Det innebär därmed att jag inte ens behöver lägga dom åt sidan, eftersom jag inte kan få tag på dom igen och göra det. Nu skulle jag inte vilja ha tag på dom igen för den delen heller. Det vore ju faktiskt bara korkat.

För att nu inte spåna på och krångla till det för mycket, så mår jag bara fint nu. I fall ni nu inte uppfattade det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar