fredag 26 oktober 2012

Väntan är snart över!

För er!

Att vänta på mitt utlåtande om ni ska se nya Bondfilmen eller inte. Om den är så bra som alla säger.


För i morgon kommer jag nämligen att se den. Så kanske jag hinner se den före er, annars ska det vara om ni sett den ikväll. Vilket i och för sig kan vara mycket möjligt, fast även mycket dumt. Då ni inte vet vad en riktig expert har sagt.

Känner på mig att det kommer att bli en grym dag i morgon. Och sen när den här helgen är slut så väntar Höstlov (för vissa). Det är något som jag aldrig har fått. Inte ens under min egen skolgång, tror jag. Har för mig att det bara var 2 dagar man fick ledigt från skolan, och det kan väl inte räknas som lov. Nu när det är lov så måste jag jobba i alla fall. Tror dock att det kommer att bli en rätt lugn och skoj vecka. Det brukar det bli med diverse roliga saker, och när jag är farten vet man aldrig vad som kan hända. Fredag har jag fått ledigt i alla fall för lång och trogen tjänst. Aldrig varit sjuk, flera övertidstimmar. Så det var jag värd tyckte jag, och kollegorna också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar