tisdag 9 oktober 2012

Jag kan se in i framtiden!

Jag vet t ex redan nu vad jag kommer att göra 1 juni.
Ok, nu är det i och för sig inte så svårt. Och då tänker ni, vad då inte svårt? Det är väl jättesvårt att se in i framtiden.
På det svarar jag: Jo det är det, om man inte får hjälp via ett sms. Jag fick ett sådant igår och sken i kapp med solen. Jag vann nog den matchen.

Då kommer nästa fråga av er: Vad stod det? (har jag inte rätt, så säg)
Och jag är så snäll att jag ska dela med mig av det sms:et, eftersom det avslöjar vad jag ska göra 1 juni.

KISS till SverigeDen 1 juni spelar KISS på Friends Arena, Stockholm. Biljettsläpp den 12 okt kl 9.
 
 
Ja så enkelt kan det vara.
 
Nu ska jag ändå avslöja min lite svårare del att se in i framtiden. För ett tag sen fick jag frågan om jag ville se Iron Maiden i juli eller Pink i maj. Mitt svar på det blev: Kiss i juni. Och då var det inte klart, utan det kom upp nu i veckan. Jag fick en motfråga. Ja när? På den var jag ärlig och svarade att jag inte vet, men vänta efter skivsläppet (i fredags) så får du se. Och jösses vad rätt jag fick. Så jag kan nog se in i framtiden, utan hjälp via sms (lite i alla fall).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar