torsdag 25 oktober 2012

Madde i all ära!

Det har ännu inte hunnit lägga sig med Vickans giftermål och tillökning, förrän nästa boom kommer. Ok, nu var det inte speciellt överraskande, men nu kommer vi att få stå ut med ännu ett giftermål och spaltmeter i media.

Men det är klart jag kan säga grattis. Madde har jag ju i och för sig alltid gillat, men när jag såg den pinsamma video dom har gjort för att berätta om förlovningen. Ja då sjönk hon lite. Jag håller med Robert Laul och alla andra i panelen på Aftonbladet. Sluta gör videos på hovet.
Jag vet dessutom inte vad som hänt med Madde. Så länge har hon inte bott i USA att hon måste bryta på amerikanska (pinsamt). Malin Åkerman som bott i Kanada/USA i hela sitt liv talar ju för sjutton bättre svenska. Sådant gillar inte jag, när personer ska försöka vara märkvärdiga och tro dom är något bara för att man bor i USA. För det är bara det som det handlar om.

Något helt annat i allt detta är att det kommit lite snö här. I alla fall när vi kom ut från bowlinghallen och kvällens seger i Upplands-Väsby. I Märsta var det inte något, men kyligt är det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar