måndag 15 oktober 2012

Djurönäset!

Då är jag hemma  (ja för ett litet tag sen) efter en APT-kväll. Och som rubriken lyder så kommer jag att vara där i morgon och på onsdag. Det sägs att det ska vara fint där, så vi får se. Därmed kanske det inte kommer något att läsa här i morgon. Personalutbildning är vad som väntar och det ska vara just där. Åker i morgonbitti och kommer hem på onsdageftermiddag någon gång.

Så ni får helt enkelt läsa mellan raderna i detta nu vad som kommer att ske där. Låt nu inte eran fantasi skena iväg för mycket. Observera att jag skrev personalutbildning och inte personalfest.

Problemet är ju bara att det är Tyskland - Sverige i morgon. Nu håller vi inte på så länge förstås, men frågan är ju bara om den går att se. Jag struntar fullständigt i vad som händer på kvällen. Det står underhållning på "schemat". Kan ju alltid hoppas att den är i form av matchen. Nu kommer det att vara min underhållning hur som helst. Jag vet att jag inte är ensam heller. Så det är klart vi ska fixa fram någon tv, och nog borde dom väl ha Kanal 5, så flott som det ska vara där (sägs det).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar