måndag 11 augusti 2014

Busy doin' nothin'!

Ace Wilder stod på Grönans lilla scen ikväll och jag tog mig en tur dit. Bara lite nyfiken på resten av låtarna förutom Busy doin' nothin'. Ja givetvis vad Ace kunde göra också. Till en början så borde hon ha fått stå på stora scenen. Jösses vad trångt och varmt det blev. Är helt övertygad av att hon skulle fylla ut även den. Något som också scennärvaron pekar på. Det kändes för litet för henne och hennes dansare. Dans som även hon behärskade rätt bra. Ja det är ju ingen duvunge på scenen om man säger så, trots genombrottet först nu.







Jag blev ändå glatt överraskad av hur bra hon var. Även om jag tycker Busy doin' nothin' är en bra låt så var ju den det enda jag hört innan jag for tid på vinst och förlust. Nu blev det en riktigt vinst och väl värt det. Riktigt bra tryck och bra låtar. Kommer det någon fler chans så tar jag med största sannolikhet den.

Det hade nog varit ännu bättre om dom 55-60 åriga kvinnorna som trängde sig framför mig kunde uppföra sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar