torsdag 26 april 2012

Tung kväll !!

Precis som jag förutspådde så blev det en tung kväll igår. Jag hade blivit riktigt förvånad om det inte blivit det med band som Judas Priest och Hammerfall.
Den blev väl tung på ett annat sätt också, eller jag dagen efter nu idag alltså. Så ni får ursäkta att jag inte skrev något igår. Nätet på Hovet ville inte fungera så jag fick inte iväg något därifrån.
Judas Priest rev av en konsert i mer än 2 timmar. En riktigt bra konsert. Jag har aldrig sett dom förr, utan egentligen bara lyssnat på dom i unga år. Och blev överraskad hur bra dom håller fortfarande. Dom har kommit upp till åren och börjar bli gubbar, men Rob Halfords röst höll fortfarande, och de höga tonerna är riktigt imponerande.


Tungt värre när dom gick igenom klassiska låtar från i stort sett alla album. På denna den sista turnén som dom säger. Jag är dock säker på att vi (de som vill) kommer att få se dom fler gånger i Sverige.
Ska sägas att Hammerfall var bra dom med. Deras 45 minuter rockade också bra. Perfekt förband till Judas Priest. En bra kväll!

Tungt också att jag kom hem närmare 01.00 och skulle börja 07.15 dagen efter (idag). Så kan det vara, men helt klart värt det. Sova får jag föra sen, ja nu sov jag visserligen dom timmar jag kunde innan det var dags att vakna. Jag får ta igen mig sen. Hinner lite nu innan det är matchdags. Bowlingmatch ikväll och det är bara seger som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar