fredag 27 april 2012

Lite tveksam !!

Det är visserligen inte så stort förlag och ingen bok med många sidor, men att svara på 3 dagar då de andra tar 2 månader. Det var ett av de nya som jag mailade in. Jag gjorde det på tisdagkväll, och nu idag fick jag besked. Ett besked som var som de tidigare jag fått.

Hej Anders,

Tack för att du har låtit oss läsa ditt manus Millas vita jul!

Tyvärr har vi beslutat oss för att tacka nej till erbjudandet om utgivning. Vi har dessvärre inte möjlighet att ge ut din bok här hos oss. På grund av begränsade resurser kan vi tyvärr inte ge individuell kritik.

Stort tack ändå för att du lät oss läsa, och lycka till på annat håll!


Med vänliga hälsningar,

Barn- och ungredaktionen, Natur & Kultur

Jag är tveksam till att de läst den överhuvudtaget, utan bara bestämt sig för att inte publicera någon ny författare på ett tag. Det är bara min känsla, men jag kan ju inte tvinga någon att ge ut boken. Det är ju upp till dom. Jag har fortfarande chanser kvar.

Lite senare kommer jag att skriva om vad jag tycker om Mårts, Garpen och de övriga Tre Kronor inför VM.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar