lördag 28 april 2012

Har just insett !!

Det är nu bara första dagen av min 4-dagars ledighet. Vad otroligt skönt egentligen. Jag skulle ha jobbat på måndag (valborgsmässoafton), men jag har tagit lite av min offantliga mängd komptid. Det kommer ändå inte att vara mycket barn då. Så det var inga problem att ta ut den. Jag jobbade dessutom hela påsklovet, så det var väl inte mer än rätt att jag skulle få lite ledigt jag med.

Sen kommer mor och far ikväll och stannar över hela valborg, vilket blir mycket trevligt. Då får mor också se lägenheten på nära håll. Ja far också, även om han sett den eftersom han hjälpte till och flytta, men då var ju inte riktigt allt på plats.
Vad vi ska göra återstår att se. Söka upp någon brasa på måndag ska vi i alla fall göra. Det ar jag bestämt, så får dom säga vad dom vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar