onsdag 11 april 2012

Boxer !!

Hm, det där gick ju inte. Jag vet inte vad jag ska tro. Jag skulle testa att digital-tv gratis i 2 månader. Jag beställde modul från Boxer, den som skulle passa enligt NetonNet där jag köpt min tv. Testa och installera, sätta in modulen och söka. Den hittar inte ett skit. Alla de kanaler jag skulle få kommer inte upp. Jag har testat på alla möjliga sätt.

Då går jag in och kikar på Boxers godkända tv-apparater. Jag hittar inte min konstigt nog. Men den har uttag för inbyggd digital, och som sagt enligt NetonNet så ska det gå.
Mycket, mycket konstigt!
Jag får ringa och snacka mer "Robert" på Boxer hur det kan komma sig. Nu orkar jag inte, jag tar det sen. Har inte ens sett telefontider dit, men det ordnar sig nog.
I värsta fall får jag väl bara säga upp abonnemanget. Jag klarar mig fint på de kanaler jag har, men det skulle bara vara kul att testa.

1 kommentar:

  1. Kolla vad det är för uppsägningstid på ditt gratistittande.
    Kan vara en vecka efter du fick grejorna, har du inte sagt upp sitter du i skiten....


    Ingmar

    SvaraRadera