söndag 1 april 2012

Så dumt !!

Det slog mig precis att det vore ju korkat att tala om när jag skriver ett aprilskämt, och att jag skulle försöka komma på ett riktigt bra för att skriva ner. Så dumt av mig att tala om det. Då skulle det ju inte bli någon effekt. Men jag kan vara ärlig och säga att jag ändå inte kommit på något, ja jag har inte ens försökt. Så det kan ses som ett skämt i sig. Trodde ni verkligen att jag skulle skriva ner något, så nu har ni gått och väntat hela dagen. Tittat in här lite då och då för att se om det dykt upp något.
Ni som har gjort det räcker upp en hand (och var ärlig nu).

Jag har inte heller blivit lurad idag, trots försök från en del håll i landet.

Nästa vecka kanske det inte blir så mycket skrivande här, då jag har bokat en resa till England. Jag har länge velat se Leeds på Elland Road. En match i verkliga livet på deras hemmaplan. Och nu ska det äntligen bli av. En dröm som går i uppfyllelse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar