tisdag 3 april 2012

Hur korkad får man vara ??

Ok, jag!
Jag vet inte rikgitg hur jag tänkte, eller snarare tänkte alls. Jag har nämligen bokad tvättstugan nu ikväll. En tisdag, ja ni hör hur dumt det låter. En tisdag! Dom som brukar vara allt annat än bra, och nu ska jag dessutom tvätta. Än har jag inte tagit den obligatoriska vilostunden än, den som ibland kan springa iväg med tiden. Speciellt på tisdagar. Nu hoppas jag bara att jag inte vaknar till nyheterna igen, för då har jag missat min tvättid, och vem vet när nästa finns.
Ja ja, det ska nog gå bra. För denna tisdagen har faktiskt inte varit så jobbig. Har flytit på rätt bra, och idrotten fungerade. Eleverna snälla och glada, så jag kan inte ha några klagomål denna dag. Även om jag är lite småtrött, men det är jag ju alltid.

Så ikväll blir det tvätt och ishockey. Niklas Wikegård är ju så fantastisk i studion, synd bara att han ska ha Jidhe vid sin sida. Honom är jag faktiskt lite less. Sen kan vi/jag hoppas på att det är Boorken som kommenterar också, för Arto Blomsten gillar jag inte så mycket heller. Fast allt går ju inte att få.

Några fler bokförlag har nu mitt manus i sin hand alldeles snart. Skickade iväg en liten skara idag också. Tänk vad kul det skulle vara om något nappar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar