söndag 1 april 2012

Försöker !!

Jag sitter här och försöker komma på ett riktigt bra aprilskämt för att lura er. Men jag kan inte komma på något bra. Skulle jag skriva att jag ramlat ner från min balkong så skulle ni ändå inte tro mig. Skulle jag skriva att jag tagit säsongens första dopp så skulle ni ändå inte tro mig. Skulle jag skriva att jag vunnit 35 miljoner på stryktipset så skulle ni ändå inte tro mig.

Så därför återkommer jag när jag har ett riktigt bra aprilskämt. Varför man nu ska ha en speciell dag för det också. Skojar och skämtar det gör jag alltid ändå. Det är många ni kan fråga om det. För har man en speciell dag för det, ja då vet ju alla att man skämtar och ingen tror på en. För idag är en dag då alla söker fel.

Och för er som är riktigt insatta så har jag balkong på bottenvåning och därmed svårt att ramla ner. Det går bara att vinna 20 miljoner som mest på stryktipset. Och jag må vara galen, men för ett dopp i april så finns det en gräns. Jag väntar åtminstone till maj, om jag inte är på Sicilien förstås, och vad jag vet så är jag inte det just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar