fredag 18 september 2015

Vilken miss!

Jag är feruktansvärt glad att jag fått tillbaka mobilen. Det gick faktiskt snabbare än jag trodde. Det gick till och med på garantin, så jag betalade inte ett öre. Dom fixade dessutom lite mer än vad jag hade begärt. Det får man säga är riktigt schysst. 

Då var det ju bara missen. Ja missen jag gjorde. Jag hade ju tagit ut sim-kortet för att kunna sätta i den gamla. Men glömt att spara/säkerhetskopiera allt, så alla kontakter var borta, alla bilder från mars 2015 var borta. Jag kan inte hitta dom i alla fall på något i telefonen. Så himla typiskt och klantigt. Ja bilderna har jag väl sparat en del på datorn. Dom allra senaste bilderna är dock inte sparade någonstans, och det var några grymma bilder från fritids som jag tänkte lägga upp på fritidsbloggen. Ja så kan det gå. Kontakterna fick jag sitta och skriva om, vilket har tagit hela kvällen. Installera om massa appar. Ja vilket göra.

Jag tror jag har fått ordning på det, och att alla kontakter kom med igen. Det lär ni och jag märka.

Så nu är jag värd det jag är mest värd. Det blir en kall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar