söndag 13 september 2015

Inlämnad!

Då min mobil inte får kontakt med hörlurarna, så fick jag lämna in den. Ibland kan dom faktiskt vara bra att ha. Det har fungerat fint tills för några veckor sedan. Nu tog jag alltså tag i det. Det är garanti kvar, men frågan är om det gäller. Dom kan ju hävda vad som helst, så då kan garantin bli lite typ som SJ. Hitta på en massa ursäkter. Så frågan är om det blir en jättesumma för att laga en liten hörluraringång. Då får det faktiskt vara, ja kan säga nej till den reparationen, men får betala för undersökning och frakt då. Bara det kan dom säkert ta en bra slant för.

Jag fick alltså tillfälligt få liv i den  "gamla" mobilen igen. Men några dagar ska jag säkert klara. Dessutom så kan jag använda det snyggaste skalet någonsin igen.


Får dock inte ordning på googlekontot, så vissa saker kan jag inte göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar