lördag 26 september 2015

Bjöd på mycket nytt!

Europe bjöd på mycket nytt igår. Från deras senaste platta War Of Kings. Nu gjorde inte det så mycket, då den skivan faktiskt är riktigt bra och tung. För att det ska bli en fullpoängare krävs det lite mer än Joey Tempest. De andra må vara riktigt bra musiker, men lite stela. Det är bara Joey det är lite fart på. Fast en riktigt bra konsert var det och perfekt avslutning på konsertsommaren på Grönan.










Dessutom spelade dom mina två favoritlåtar. "Girl from Lebanon" och Let the good times rock". 

Det är bara tacka Gröna Lund för en fantastisk sommar. Jag har tappat räkningen hur många konserter jag gick på, men jag lär återkomma med det när jag gör en helhetssummering. Undrar om dom kan slå detta nästa år. Kan säga att det lovar riktigt gott när Kenny Matsson redan nu presenterade nästa år första bokning. Den 14:e juni står Deep Purple på Stora scenen. Det betyder att jag redan bokat in mig för nästa sommar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar