lördag 19 september 2015

Jag förstår mig inte på mig själv ibland!

Jag tog på mig för att gå ut en runda. Hela vägen till Willys och Bolaget. Efter allt "storhandlade" så börjar jag naturligtvis den långa vägen tillbaka. Det är då den dyker upp låten. Ja en ny låt, inte Hela Huset som jag hade för ett tag sen. Nä nu kom jag på mig då jag gick och nynnande på Ainbusk.


Jag var självklart tvungen att ta fram skivan när jag kom in. För visst har jag den. Säg den skiva som jag inte har, eller det kan jag göra själv också. Ni hittar garanterat inget med Lasse Stefanz hos mig. Om det nu inte varit något taskig själ som placerat den i min skivsamling i smyg. Ja ja, åter till Ainbusk och skivan Stolt från 2001, som faktiskt är riktigt bra. Varför jag då inte förstår mig på mig själv, då jag inte tycker det är något fel på Ainbusk. Det står jag för. Nu var det mer låtvalet. Jag gick och nynnande på.

STOLT ATT VARA KVINNA

Jag är stolt att vara kvinna. Jag är stolt att vara den jag är.
Jag är här och jag är kvinna.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar