torsdag 17 september 2015

Så var det en bra kväll!

Till att börja med så gick äntligen bowlingen bra igen. Lyckades komma över 200 strecket igen. Det var ett bra tag sedan. Så det känns alltid kul, speciellt nu när korpserien startar nästa vecka. Även över 500 på 3 serier. Nu är det förstås inte säkert det håller i sig. Egentligen inte så troligt alls, men hoppas kan jag alltid.


Det har blivit så att jag även kommer att få spela några matcher med div 3-laget. Då dom är en man kort denna säsong. Klart det är lite roligt, men samtidigt lite läskigt. Den nivån håller jag ju inte riktigt. Då blir det att spela med dom som snittar i stort sett 200. Än har jag en bit kvar dit.

Sen kom jag hem och hann se sista perioden av Luleås SHL-premiär mot Växjö. Något som var ytterligare en krydda på kvällen. Skönt att tvåla dit svenska mästarna på en gång. Nu satt det visserligen långt inne. Då man höll på att tappa en tremålsledning. Det är förbjudet att släppa in två mål sista minuten i en period. Nu höll dom igen och stod emot Växjöpressen. 
Bra start.


Jag tror minsann Luleå har fått sämsta och svåraste matchschema i de första matcherna. Växjö idag, nästa är Frölunda följt av två matcher mot Skellefteå. Kan det bli tuffare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar