lördag 18 oktober 2014

Så mycket bättre!

Kan jag inte säga att Luleå var. Man får inte tappa ledning med 7 sekunder kvar. Ännu mindre när man varit totalt överlägsna.

Så mycket bättre var inte heller Så mycket bättre. Det var enligt mig ingen tolkning som satte sig och stack ut. Men och andra sidan var det stora proffsets kväll. Ola Salo har gjort enormt bra låtar, och jag är säker på att hans tolkningar blir lika bra. Men ingen lyckades att få wow-upplevelser av Olas låtar. Sen är det många för mig okända artister också. Eller Kajsa Grytt känner jag till, men kan och kommer inte ihåg en enda låt. Love och Johan kan jag absolut inget om. 

Med Orup, Ola, Carola och Amanda kan det ändå bli bra, för dom har låtar att välja på. Det tråkiga är ju bara att det ska lagas och äta mat i alla tv-program. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar