tisdag 7 oktober 2014

Dag 18 - En låt från din barndom!

Ja min alltså. Tänk att det redan har kommit till 18:e och sista kategorin. Här hade jag nog också kunnat välja en hel del låtar, men det får bli från ett tv-program som satt djupa spår. Det är fortfarande helt fantastiskt. Jag kan titta på det än idag. När det gick var jag 10 år, och vad jag är idag är av mindre betydelse. 

Dag 18 - En låt från min barndom.



En nostalgisk klassiker som är svår att undvika. "En väv av legender" från Toffelhjältarna. Jag är garanterat inte ensam att tycka det heller, och garanterat inte ensam om en annan sak heller. Jag ska lämna lite åt era funderingar, men jag tror säkert att ni vet vad jag menar. 

Dessutom har nu säsong 2 av Solstollarna kommit upp på Öppet arkiv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar