söndag 26 oktober 2014

Den där Putin är inte så dum ändå!

Ok, nu vet jag att jag kommer att få många på mig. Ni funderar säkert vad det har gått åt mig som kan skriva något sådant. Men det är klart ni ska få en förklaring. Jag tror ingen har missat vad som hände natten till idag. Har ni glömt så är det dags att ändra på det nu.


Det ställdes alltså om till vintertid åter igen. Det som jag är så fruktansvärt less på, och det som är så otroligt onödigt. Vad har det med Putin att göra? Ja han bestämde nämligen att detta var sista gången som Ryssland ska ställa om klockan. Nu ska dom bara låta tiden vara. Det har jag velat länge att Sverige ska göra. Nu är vi snart totalt vrålensamma om detta vrålonödiga spektakel. Vi har vintertid nu, d v s normaltid. Nu kan vi väl låta den vara. Löfven eller vem det nu är som bestämmer det. Gör som Putin och ta beslutet. 

Det som fortfarande är konstigt med mig är att jag aldrig får sova en timma längre och jag kan känna mig ännu tröttare. Frågor på detta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar