onsdag 15 oktober 2014

En början, ett slut och ett café!

Då ska det nog bli något av årets julkalender också. Början är klar och jag vet hur de ska sluta. Resten kommer av sig själv. Det var så jag skrev berättelserna om Milla också. Däremellan visste jag ingenting, men det blev ju något av det ändå. Då satt jag och skrev kvällen innan nästa dags händelse, och jag tippar att det kommer att bli något liknande nu.


Det känns ändå som jag har med att gå på nu. Jag har ju ett café, och lite andra byggnader. Det är faktiskt mer än jag hade senast det begav sig. Nu vet jag inte om det betyder något, men jag har i alla fall bestämt mig att det ska bli av. Det är trots allt mer än en månad kvar, men vi är ändå snart där. 
Självklart talar jag inte om mer vad som ska hända. Lite lämnar jag åt eran fantasi. Det får ni allt spåna fritt själva om, av den lilla snutt ni fått tidigare.
Ok, jag kan ge er en ledtråd. Krysset på kartan kommer att ha en stor del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar