onsdag 10 juli 2013

Vad är det för straffar?

Vad är det för straffar? Vad är det för straffar?
Ja så lät det på tv och även här hemma. Det var alldeles för dåligt. Till och med jag hade ju tagit dessa straffar. Är nästan beredd på att säga att farmor hade gjort det. Det är något som inte får hända om man ska vinna mästerskap, speciellt inte två i samma match. Nu tror jag dock att det kommer att gå bra i alla fall. Jag tror på medalj, men vilken valör låter jag vara osagt.

Under tiden matchen pågick satt jag med min platta också. Har fastnat i en quiz som jag försöker komma långt i. Man ska känna igen kändisar inom sport, film, musik m.m. Fick lite hjälp av brorsan nu under matchen, även morsan kom och glänste till med någon. Farsan fick också dit någon. Man får fler ledtrådar ju fler man klarar. Går alltså att välja om man vill ha ledtråd eller inte. Jag har dock en känsla att det blir svårare ju längre man kommer. Däeför vill jag ha kvar så många ledtrådar som möjligt. Har lyckats samla ihop 84 st och kommit till level 9. Jag tycker det är ganska bra gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar