tisdag 2 juli 2013

Lite förslag tack!

Nu får ni äran att hjälpa mig med lite videoförslag. De videos som jag spelat in med Acke har blivit från ett och samma ställe, eftersom jag varit själv och spelat in med datorns webbkamera. Då är det väldigt svårt att gå omkring och göra något annat. Nu under semestern har jag möjlighet att filma och göra fler videos, och det kan bli med variation då jag kan få hjälp med filmningen. För självklart följer han med norrut.



Så nu tar jag mer än gärna emot tips på vad ni vill att Acke och jag ska göra. Acke meddelar att han gör nästan vad som helst. 

Sen var det väl en himla tur att vi slapp se Per Andersson naken med en hatt över härligheten, men inte var han rolig ändå. Lika pinsam som vanligt. Förstod aldrig vad Skansenpubliken skrattade åt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar