söndag 28 juli 2013

Stormar mot sitt slut!

Då är det bara en vecka kvar av semestern. Tänk att det alltid ska gå så himla fort, och jag som ändå hade en vecka längre än jag brukar. Det är dock inget att göra åt. Jag har ändå haft det otroligt skönt, och det är trots allt en vecka kvar. 

Nu har också dom andra små krabaterna kommit, så fick jag träffa dom också. 

Har inte riktig kommit mig för att göra fler filmer som jag tänkt, men det kommer fler. Det lovar jag. En till är på G, så i dagarna så. Med böckerna som jag tänkte hinna med ligger jag ändå rätt bra till. Är nu på den 3:e och har hunnit en bra bit. Det blev dock inte 3 KISS-böcker efter varann. Jag tar nu en kriminalare emellan. Nu tror jag inte heller att jag kommer att hinna läsa den 4:e, möjligtvis börja. 

En liten kort recension om varje bok kan ni få sen när alla är lästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar