tisdag 9 juli 2013

Samma sak varje år!

Då har det blivit precis som förra året. Jag missar Sommar i P1, så det är säkert en massa bra sommarpratare jag har gått miste om. Jag har lyssnat på tre och en halv. Det vill alltså säga halva ett program om ni inte förstod det. 
Nu vet jag att man kan gå tillbaka och lyssna i efterhand, men det blir aldrig av heller. Det har inte hållit på så länge heller, så det är klart det finns chansen och många intressanta kvar. Klart jag ska försöka lyssna på flera i sommar. Är det någon som vet hur många bra jag har missat? 

Ikväll läste jag att det blev tårar på Skansen när en viss Håkan Hellström fick en timma efter  programtidens slut. Han gjorde alltså en Tomas Ledin. Ja hur man nu kan börja gråta för Håkan Hellström. Där står en massa tonårsflickor och storgråter. 



Vad är det den mannen har? För mig är det ofattbart för någon som inte har alla toner rätt. Jag vet att jag sagt det förr nu, att Kiss Paul Stanley har problem med rösten och backades upp av sina bandmedlemmar. Det gör aldrig Håkan. Ja ja en gåta som aldrig kommer att få ett vettigt svar. För skulle man fråga någon av dessa tusentals gråtande tonårsflickor, så skulle svaret aldrig bli vettigt. Dom skulle nämligen inte veta. 
Jag har också sett många av mina favoritartister/grupper, men inte står jag och börjar böla för det.

Lite kuriosa: Det roliga till detta är att bilden jag lagt upp har filnamnet: hha

2 kommentarer:

  1. Vet du Anders, jag tror de har såååå ont i sina öron så att de gråter efter att ha lyssnat på honom...MVH Katarina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe! Ja det är sant. Tänkte inte på det. Fast då blir ju frågan: Varför utsätter man sig själv för det?

      Radera