lördag 27 juli 2013

Tala inte om det för någon!

Så gott och så mycket. Det finns dessutom mer kvar. Ingen verkar ha hittat stället och plockat. Bäst jag inte talar om det, för då kanske någon annan upptäcker det.
Det här är riktiga hallon det. Ni kommer inte heller att få smaka några bättre, för vi kommer att plocka upp dom.





Vi plockade och plockade. Jag tror dom nästan mognade under tiden, för det fanns hela tiden mer och mer. Även på det ställen man varit tidigare. Och som sagt, det finns mer kvar trots att vi plockat där i två dagar redan. Ja inte plockat hela dagar i sträck förstås, men det förstod ni säkert. 



Oj, nu gjorde jag bort mig. Med sista bilden talade jag nästa om hallonstället. Jag ville bara avsluta med en vacker kvällsbild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar