onsdag 25 januari 2017

Tyvärr så lär jag missa det!

Det bara fortsätter och fortsätter. Nya artister hela tiden. Nu senast blev Zara Larsson klar för Gröna Lund i sommar.



Som det ser ut nu så har jag ingen möjlighet att gå. Ja jag ska erkänna att jag tycker hon är rätt bra. Och det är faktiskt en av våra största och hetaste stjärnor just nu. I Sverige som utomlands. Jag hade gärna gått för att se henne. Men som det ser ut nu så fungerar det inte. Skulle det bli någon ändring så kommer jag inte att tveka här heller.

Just nu och det blir många många fler som jag lär gå på (vill i alla fall).
4 maj The Cardigans
1 Juni Zara Larsson (om möjligt)
2 Juni Veronica Maggio
15 Juni Bryan Ferry
19 Juni First Aid Kit
2 Juli Elton John
27 Juli Alice Cooper
7 September D.A.D

Så visst lär man tjäna in kortet i år också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar