torsdag 12 januari 2017

Så var vi igång!

Då har jag gjort första bowlingträningen för säsongen. Och det började riktigt bra måste jag säga. Bättre än förväntat. 


Med 517 p på tre serier få jag se som klart godkänt. Ja varje gång jag kommer över 500 är jag nöjd. Så det var en rätt bra start och inledning inför säsongens första match på måndag. Eftersom vi ligger i nedre halvan så är det bara se till att börja vinna. Att ta oss till toppen ser jag som en omöjlighet. Då måste vi ha riktigt med tur med oss, för topplagen måste då förlora en del. Men några placeringar ska vi nog kunna klättra. Vi har varit så nära vinst i många matcher.

2 kommentarer:

  1. Hej, man får nog ligga i hårdare med träningen om man ska nå toppen. En gång i veckan som jag tränade var inte tillräckligt. Krister

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Krister
      Du har så rätt. Det räcker inte med en gång i veckan. Nu blir det i och för sig nästan alltid två för mig, då jag hoppar in rätt ofta i våra tre olika lag. Ja ett är jag ju ordinarie i. Det är inte tillräckligt ändå. Nu spelar vi också för att det är roligt, sen om man kan komma i topp och få in en liten summa är det klart det är en bonus som ingen säger nej till.

      Radera