torsdag 19 januari 2017

Det kom idag, men kom inte!

På kvällen innan hockey som slutade precis som det gått ett bra tag nu. Luleå spelar bra, men kan inte göra mål. En poäng räcker inte att få med sig. De behöver några tre poängare nu. Hoppas det vänder på lördag då de tar emot Surkaffet än en gång.

Ja innan hockey så fick jag ett sms att resten av gårdagens paket fanns att hämta. Plånboksfodralet alltså. Jag gick dit för att hämta det, men han kan inte hitta paketet. Hm, ja antagligen som har dom inte packat upp alla paket för det var i och för sig ganska snabbt efter jag fick sms:et som jag gick dit. Men och andra sidan, har jag fått ett sms så borde dom ju tagit emot det. Det borde ju i alla fall finnas. Så i morgon gör jag ett nytt försök. Är det inte där då, ja då har någon snott det. Vad nu dom ska med det till. Nu tror jag inte det förstås. Men jag får något att göra i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar