fredag 13 januari 2017

Nu har jag klickat hem en sak!

Efter att nu sett Leeds vinna igen och gått upp på tredje plats (så oerhört fint), så har jag klickat hem en sak. Jag har funderat länge, men nu råkade jag trycka på slutkör och därmed är det försent att ändra sig. Ja jag har väl visserligen 14 dagar ångerrätt. Om jag använder den återstår att se. Jag tror det ändå känns ganska bra, även om det blivit något som jag har lite små funderingar över då det är något större än vad jag är van vid. Men det ska nog bli bra. Det går nog alltid att vänja sig.

Vad det är avslöjar jag när paketet kommer. Jag måste ju hålla er lite på den långa linan om ni nu av någon anledning skulle vara nyfikna. Någon nästan vecka så är den hemma hos mig.

I helgen (närmare bestämt söndag) ska jag äntligen sen Star Wars - Rouge one. Första gången jag kommer att se bio på Mall of Scandinavia dessutom. Det sägs ska vara ganska annorlunda och en något utöver det extra. Det kommer att visa sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar