torsdag 29 september 2016

Vad vet jag om dansband?

Ja jag blev lite rädd faktiskt.
Jag börjar med att ursäkta mig att jag inte skrivit på några dagar, men det har inte blivit av när far har varit här. Så har jag inte haft orken. Men jag tar tag i det.

Det var ganska skrämmande när jag fick 100% på 10 frågor om dansband. Jag som inte alls har mycket över för det. Ok, skulle jag vara tvungen att välja mellan dansband och dunka dunka Techno, så väljer jag nog dansband. Men dansband är ändå inget jag gärna lyssnar på, speciellt inte Lasse Stefanz och Thorleifs. Det är ändå en liten gåta hur jag kunde få alla rätt.

Vad vet du om dansband?


Nu var det faktiskt ganska lätt ändå, så jag är nog inte ensam icke dansbandsälskare som får alla rätt.

Alla frågor var inte om Sven-Ingvars (bilden). Ett s k dansband som jag inte direkt räknar som dansband.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar