fredag 9 september 2016

Studsboll!

Jag har ingen aning om varför jag kom in på denna på jobbet idag. Jag loggade in på spotify under dagen på jobbet för att spela lite musik för barnen. Frågade vad de ville höra, men fick av någon anledning inget direkt svar. Då helt plötsligt slog det mig i skallen (ja inte barnen). Jag söker på James Hollingworth, fick upp en del låtar och tryckte play på låten "Studsboll" En låt från min barndom, och tro det eller ej, men den satt kvar jag sjöng med och barnen skrattade.

Studsboll

Ja inte åt mig (ok kanske lite) utan låten.

Det barn lyssnar på idag är ju fruktansvärt och inte det minsta barn vänligt. Så det är klart det var bättre förr. Jag gör alltid det mesta för att barnen ska få veta vad som är bra och roligt.

Jag hittar inte låten på tuben av någon anledning så ni får nöja er med att gå in på länken. Något som jag rekommenderar. Klicka på länken ovan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar