torsdag 22 september 2016

Strike!

Träning ikväll och än en gång över 500. Det börjar gå rätt bra, även om jag gör en riktigt dålig serie per gång. När jag ändå ligger kring 500 så får jag var nöjd, och det betyder ju att det bara kan bli bättre. Om den där dåliga serien blir lika jämn som de övriga.


Fjällig bläcksvamp hittade jag dessutom på gården in jag åkte. Det fullkomligt rinner bläck från den, och den sägs ska vara ätlig. Ser ju inte aptitlig ut. Ja nu är jag inget svampproffs och skulle aldrig stoppa i mig den eller någon annan svamp ändå. Nu vet jag inte heller om det är en fjällig bläcksvamp, men jag tror det. Av någon anledning så kan jag namnet och känner igen en del svampar. Ni låter bli att fråga mig hur det är möjligt så låter jag kan låta bli att svara, och det är nog bäst för ni kommer ändå inte att få något svar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar