söndag 25 maj 2014

Var förbi Gröna Lund!

Idag invigde jag Gröna Kortet, allt bara för att få se Drottning Silvia.


Eller kanske inte, men det var Childhood-dagen idag och där är hon inblandad i allra högsta grad.
Jag var där för att se och höra lite artister och njuta av vädret och stämningen. Jag missade dock det mesta av den artist jag helst ville se. Fick se när hon sjöng en duett med Oscar Zia som jag var totalt ointresserad av. 



Försökte ändå fånga Molly på bild. Sen blev en bild på en kul kille när alla artister sjöng Idas Sommarvisa.


Mojjes riktiga uppträdande missade jag också. Så det enda jag egentligen fick se i helhet var Alcazar, men det var jag inte ett dugg intresserad av så då gick jag och fotograferade lite annat på området.




Det var den dagen då Sverige tog brons i ishockey-VM. Och det skulle inte förvåna mig ett dugg om Finland tar hem guldet (något som jag tycker si sådär om).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar