torsdag 22 maj 2014

En liten kupp är planerad!

Jag har suttit och filat på något som jag tänkte göra på skolavslutningen. Ja vi är snart där otroligt nog. Den här terminen har gått i rekordfart. Nu har jag alltså tänkt kuppa på skolavslutningen. Säger inte vad än. Det återstår några detaljer. Jag har aldrig gjort något tidigare utan bara stått och tittat när eleverna sjunger samma gamla sånger år ut och år in. Nu hoppas jag att det blir ändring, och det kommer det att bli med mitt lilla inslag. Om det går vägen det vill säga, men jag ser ingenting som skulle kunna gå fel.

Som sagt, några små detaljer återstår.

Dagen idag har annars varit helt underbar. Började ju fint när jag kunde cykla in till jobbet 6.30 i shorts, och varmare blev det naturligtvis sen. Stekande sol och utevistelse hela dagen. Ja det är dessa dagar man verkligen njuter av det jobb man har. Då är det gött och leva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar