måndag 26 maj 2014

Jag ska flytta!

Det är så skrämmande. Jag kan ju inte bo med dessa människor runt omkring mig. Sverigedemokraterna är alltså näst största parti i mitt valdistrikt med 13,3% av rösterna. Jag förstår inte hur folk tänker och är funtade. Och dessa ska jag ha så nära inpå. Det är inte konstigt att det händer saker som inte bör hända. Allt har blivit så mycket värre sen SD kommit in i riksdagen och nu EU. 
Usch! 
Kan någon tala om vart det är någorlunda säkert att bo och Sverigedemokraterna inte har för stor påverkan. Då kommer jag dit.


Men tvärtom är det helt ok?

Efter att ha kollat runt lite så verkar Umeåborna dom enda som är vettiga, även om SD ökat där också, så är det minimalt. Det blir med andra ord att flytta tillbaka till Umeå. 

2 kommentarer:

  1. Hej, jag gick med i 1:a majtåget för första gången och har anslutit mig till S-partiet. Det är en markering mot den nedmontering av välfärdssamhället som nu sker. EU-röstade vid Coop. Röstade du? K.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Ok, ja det har jag aldrig gjort. Men det är klart jag röstade. Förtidsröstade på biblioteket.

      Radera