måndag 12 maj 2014

Och han kom 4:a!

Jag gillade aldrig honom i Idol, det lilla jag såg. Och inte blev det bättre nu. Detta är faktiskt inte så bra. Kan inte hjälpa det, även om jag förstår om det är ett känslosamt ämne. Nästan på gränsen till pinsamt. Inte ändrar jag mig heller bara för att han är Märstabo. Nu är det visserligen inte lika pinsamt som årets mest pinsammaste. Bröder med Linus Svenning.


Massor av hyllningar får han också, som att du har potential att bli nästa Håkan Hellström. Med chans till snäppet vassare då din röst är något goare.

Nu vet jag i och för sig inte om det är en hyllning eller inte. Hade jag fått några sådan ord så hade jag nog sett det som en nedvärdering och börjat gråta. 

2 kommentarer:

  1. jag häller me dåligt då var bröder bättre

    lell

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej då. Bröder är inte bättre:)

      Radera