tisdag 20 maj 2014

Gjort min plikt!

Då har jag ganska precis varit och gjort min plikt. Något som alla borde göra. Ja nu är det visserligen inte valdagen än, men jag valde att förtidsrösta på biblioteket. Det går antagligen lika bra och rösten kommer att räknas (tror jag, hoppas jag). EU-valet är nästintill lika viktigt som riksdagsvalet till hösten. Så alla som har rösträtt borde ta sig till vallokalen på söndag eller förtidsrösta innan dess. Punkt!

Idag har vi också varit på ett fantastiskt ställe med lågstadiet. Även om det blev en heldag med full rulle från 7.00 - 14.00 utan rast så var det mycket trevligt att titta runt på Venngarn Slott, där vi fick en liten guidning . Hela området runt omkring som nu rustas upp och ska användas till en massa saker. Fantastiska vyer och trädgårdar.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar