fredag 25 april 2014

Min allra första, en tillbakablick!


Visste ni att detta var den allra första skiva jag köpte för egna pengar. Ja jag har säkert sagt det förr. Och ända sen dess har dessa herrar varit mina största idoler och är fortfarande. Dessutom har jag varenda platta förutom någon samlingsskiva som jag inte har alla av. The Elder köpte jag förstås på vinyl. Det fanns bara det när jag var 6 år. Sen har jag samlat på mig alla på CD. Jag tycker denna platta har fått alldeles för dålig kritik. Den är inte alls så kass som de flesta säger. Nu är det klart att dom gjort mycket bättre skivor, men ändå. Detta är också Eric Carrs första bakom trummorna. En strålande trummis, och hade inte hann tragiskt gått bort så tror jag inte vi hade fått se sminket tillbaka eller den tillfälliga comebacken. Även om deras nuvarande uppsättning kanske är den bästa någonsin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar