måndag 21 april 2014

Det gäller att passa på!

I morgon kan det vara försent. Så idag tog jag turen till Kungsträdgården. Ja jag skulle ändå möta upp en polare, så vi gick dit. Det är ändå något speciellt, även om det ser likadant ut för varje år. Den smått magiska upplevelse som bara vara några dagar innan alla blommor blommat ut och fallit till marken.
Så nu kommer ett urval. Det blir ändå en hel del, så det finns alltså fler som jag sparar till i morgon.






Efter det en promenad till Gamla Stan. Och jodå vi hann med och fika också, men fikabilder får ni vara utan.








Jag ber om ursäkt om ni skulle ha hamnat på någon av bilderna, och om ni känner det olustigt eller på något sätt inte gillar det så kan ni förstås fråga om jag kan ta bort bilden. Om jag sedan gör det är en annan sak. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar