söndag 20 april 2014

Efter ca 1 timmes hårt arbete!

Då blev det ett resultat. Det gick faktiskt smidigare och snabbare än jag trodde. Om den tar sig återstår att se. Jag kanske inte räknar med något första året (i år alltså). Flyttade om jordgubbsplantan som stått nedanför min altan. Den som gett mig några fantastiskt goda gubbar. Nu får vi se vad som händer. Det kan säkert komma upp några fler blommor senare, men jag hoppas ju på att den lilla jordgubbsplantan ska ta sig och kanske bli större.









När jag då jobbat så hår så var en kall på altan det som behövdes. Tala om att den satt fint.




En Omnipollo Nebuchadnezzar. Ölen som är lika svår att uttala som att skriva, men snablars vad god den är. Det finns nog ingen bättre öl än denna IPA. Den rekommenderas till samtliga, men jag passar på att varna er. Ni kommer med största sannolikhet aldrig dricka en lager mer (vet inte när jag drack en lager sist). Fast och andra sidan, vem behöver en lager när det finns något som är så mycket bättre.



Och slut!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar