lördag 26 april 2014

Det ska mycket till!

En har lyckats gissa rätt på vem det var jag tecknat av och han ville genast ha en bild på Scarlett Johansson. Jag gjorde mitt allra bästa och försökte, lyckades få fram något trots att det inte var lätt. Den väljer jag dock inte att publicera här. Då ska det mycket till till. Många förfrågningar och kommentarer. Och känner jag då att va tusan, ja då kan den komma upp. Men bra blev den inte om ni frågar mig. 

I stället njuter vi av den underbara dagen. En riktig försommardag. Så känns det i alla fall med det antalet plusgrader som hägrat.



Och på altan sitter jag och läser en intressant julklappsbok om Svennis. D v s hans biografi. Tänk att alla ska göra en biografi nuförtiden. En del totalt onödiga och jag ställer mig i alla fall frågan varför? Andra lyckas bättre än andra. Av det jag läst så här långt är Svennis en av dom som lyckats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar