torsdag 3 april 2014

Dagens ungdomar kan inte ha det roligt!

Läste bara några av kommentarerna till det nya "humorprogrammet" Hårdvinklat.

"Undra när jag skrattade så mycket åt ett svenskt humorprogram som jag gjorde åt Hårdvinklat ikväll"

"För er som inte sett Hårdvinklat, gör det!"

"Genialiskt och sjukt roligt program. Rekommenderar till alla som gillar att skratta"

Jag tycker det är synd om dom. Att dom inte fått uppleva riktig humor. Dagens humor kan inte kalla sig humor. Jag skrattade inte en enda gång. Ok, nu såg jag inte hela, utan bara andra halvan. Fast jag är ganska säker på att den halvan inte hade gjort någon skillnad.

TV3 försöker alltså med att göra sig på en blandning av Snacka om nyheter och Parlamentet. Resultatet blir katastrofalt. Nu är/var ju Parlamentet inte speciellt bra heller. Snacka om nyheter däremot är väl nästintill det senaste som var roligt i Sverige. Dessutom som jag sa tidigare ska Sveriges bästa komiker vara med. Då är det vrålbra att man känner till dom. 

Det var så mycket bättre förr. Så till dagens ungdomar kan jag bara ge rådet att googla lite på humor förr i tiden. Eller så om man vill Youtuba lite på roliga klipp från förr. Jag lovar, det är inte svårt att hitta. 

Så på dessa tre ovanstående kommentarer svarar jag.

Stackars dig om du inte skrattat så mycket tidigare. Då kan du inte ha skrattat alls. För till Hårdvinklat fick man inte ens dra på smilbanden.

För alla er som inte sett Hårdvinklat, undvik det!

Fanns inget genialiskt till detta sjukt dåliga program. Rekommenderas inte till någon.

Ni får fela mig om jag har rätt, men eftersom jag vet att jag har rätt blir det svårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar