söndag 27 april 2014

22-38!

Så har det sett ut idag ungefär. D v s som varmast i skuggan respektive solen. Det kan diffa på några grader +. Jag har självklart inte haft koll varenda minut på altantermometern. Rena sommaren i alla fall. Lite dumt att det kommer nu, kanske lite för tidigt. För vem vet hur det blir de riktiga sommarmånaderna om det är såhär redan nu. Ja ja, nu ska jag inte klaga. Det vore väl otroligt korkat när jag kunnat sitta ute hela dagen och kan säkert göra det en bra bit in på kvällen om jag vill.


Precis som gårdagen roade Svennis.



Det blev alldeles för varmt så jag var tvungen att och fixa en ny parasoll. Eller jag bytte ut den mot en rätt. Hade köpt en tidigare men råkade få med mig fel. Jag ska inte ha en balkongparasoll. Det var inga problem och jag kunde sätta upp den och få lite skugga i den härliga vårsolens glans.



Och det blommar på bra i blombänken. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar