tisdag 22 april 2014

Jag lovade fler bilder!

Och det är vare sig ni vill det eller inte (från igår alltså). Det blir några fler från Kungsträdgården.












Det spelades in en musikvideo där, en musikvideo jag misstänker att jag kan skymta förbi i. Har dock ingen aning om vem detta är. Jag kan inte placera henne någonstans  i hjärndisken i detta nu. Jag som annars brukar ha rätt bra koll på nya som gamla artister. Kanske är det någon som kan hjälpa mig. Om artisten ifråga skulle se detta ber jag hemskt mycket om ursäkt för min dåliga koll. Men vem vet? Hjärndisken kanske gräver fram det inom kort och då lovar jag en ny uppdatering och rättelse med namn och hela den delen med artisten ifråga.





Slutligen blev det ändå en bild från Gamla Stan ändå.



Det vore dumt att be om ursäkt för att det blev fler bilder än jag tänkt, så därför gör jag inte det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar