tisdag 29 april 2014

Fick trumpet i klaveret!

Eller blodad tand som man brukar uttrycka sig mer korrekt. Trumpet i klaveret tog jag bara rätt i luften där jag hittade det. Men efter första blyertsteckningen så fick jag just blodad tand. Kanske mer efter uppdraget med Scarlett Johansson (och nej, ni får fortfarande inte se den). Nu har jag plitat ner en till. Det är faktiskt rätt skoj måste jag säga. Jag kommer inte att tala om vem detta är heller, utan överlåter det till er att komma på. Jag är fortfarande ingen supertecknare och kommer aldrig att bli, men det lär säkert komma upp någon till någon gång, någon dag i framtiden. Helt enkelt bara för den blodade tanden.

Här är då den senaste, bara börja spekulera vem det är. 



Kanske får den första som gissar rätt ett pris, vem vet?
Någon ledtråd? Nej det får ni inte heller. 

Det roliga är att jag aldrig har kunnat ritat tjejer/kvinnor. Inte ens som skämtteckning. Nu har jag fått ner 3 st på kort tid som ändå är rätt ok. Men visst jag lovar att jag ska försöka på någon kille/man också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar