onsdag 24 april 2013

Jag har tydligen kollat på en lägenhet!

Fick samtal i dagarna två. Det började igår då jag upptäckte att jag hade ett röstmeddelande på mobilen. Under jobbtid, så därför blev det inte att jag ringde tillbaka och sen glömde jag bort det. Det var från en mäklare i Uppsala om att jag varit och tittat på en lägenhet och nu ville hon veta hur tankarna gick.

Idag ringde hon upp igen, men då stod jag vid spisen. Jag kunde inte ta det då heller. Men sen jag ätit klart kände jag att jag var tvungen att ringa upp.

Har jag varit och kollat på en lägenhet så måste det ha varit i sömnen. Nu kommer jag inte ens ihåg vad gatan hette och då dom har område över Knivsta, Uppsala, Stockholm och Spanien, ja då har jag ingen aning om vart. Ganska säker på att det inte klingade spanskt i alla fall. Annars hade det varit rätt häftigt att jag varit och titta på en lägenhet i Spanien utan att jag vetat om det.

Nu förklarade jag att det måste ha skett ett missförstånd, för att jag inte tittat på någon lägenhet. Jag bor så bra just nu. Hon ursäktade sig och sa att hon måste ha skrivit ner fel nummer. Ingen fara för mig, desto mer synd om den person (som antagligen heter Anders också, för annars borde hon inte ringt tillbaka med tanke på att jag talar om att jag heter Anders på mobilsvar) som kanske går miste om en lägenhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar