tisdag 2 april 2013

Ett skämt!

Ja självklart var inlägget igår ett skämt. Det finns dock lite sanning i det. För Youtube gick nämligen ut med att sidan skulle läggas ned, och att det hela var en tävling där vinnarna skulle presenteras 2023. Så det var sant, men ändå inte. Ja det var sant i mitt inlägg, men självklart var Youtube uttal ett aprilskämt också. Men jag tyckte det var lite roligt, så jag drog nytta av det och gjorde ett skämt av skämtet. 
Hängde ni med där?
Ja ja, det gör detsamma. Det var alltså inte sant i alla fall, om nu någon skulle ha trott det.

Nu har jag åter varit på jobbet efter dessa lediga påskdagar. Tyvärr så får jag inte min extra lediga dag, men det går bra ändå. Jag ska nog överleva det med. Har ändå rätt bra schema under påsklovet. Idag var det korv- och pinnbrödsgrillning. Därmed luktade jag en hel del rök när jag kom hem. Det blev därför att hoppa ner i badet och ladda inför ishockeyn.

Och förresten så kan jag visa något som inte var ett aprilskämt igår. Det härliga vädret och plasten på min altan. Det har jag nämligen bevis på.


Så ni ser rätt. Nästan +30 i solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar