måndag 22 april 2013

Han är som en gud!

Hur kan en liten sparvel bli som en gud. Tonårsflickor är ju helt galna. Visst var det hysteri förr i tiden kring Elvis och Beatles, men jag tror detta slår det. Idag tuppade en flicka av i kaoset kring Grand Hotell, dessutom nertrampad. Nu kan hon ha sådana skador att hon missar konserten. Bara för att få se en skymt av den lille sparveln Justin Bieber. 



Är det värt det?

Det är alltså alla dessa som säger att han är som en gud. Ofta på svar varför han är så bra är för att han är så snygg och söt. Har också sagts att han är så godhjärtad. Vad vet alla dessa om det. Den senaste tiden har inte visat speciellt bra drag. En del ska till och med gå på alla 3 konsterter måndag, tisdag och onsdag. 
Det bästa vore ju att veta vem Bieber är. När en polsk kille (som bor på Grand Hotell) kommer ut så överfölls han av dessa tjejer som trodde det var just Justin Bieber. Sån kaos att dom inte alls vet vem dom är där för.

Ok, jag vet att jag inte är någon tonåring, och vad jag vet inte en tjej. Och lyssnar inte ett skit på honom. Men jag kan ändå inte förstå denna hysteri. Helt sjukt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar